zondag 22 juni 2008

New York New York

Morgen ga ik op zakenreis naar the Big Apple! Ik mag 2 dagen mee met de grote bazen voor de algemene vergadering van aandeelhouders en van de raad van bestuur van XO. Spannend! Ik ben nu dus volop bezig met het maken van mijn valies...en ik ben nog aan t twijfelen of ik mijn sportschoenen zou meenemen of niet?

Vrijdag was er een vergadering ter voorbereiding van de grote reis. Alles zag er goed uit, totdat de CEO en de General Counsel (mijne grote baas) voorstelden om dinsdagochtend samen voor dag en dauw te gaan joggen in Central Park! Het sportieve voorstel werd heel enthousiast onthaald, ik zat daar als enige met mijn wenkbrauwen opgetrokken en een blik van ongeloof in mijn ogen. De CFO kan echter niet mee wegens (zogezegd) geblesseerd aan de voet. Daarom gaat er nu een tweede groep zwemmen in plaats van lopen... !
Serieus, moet ik echt mijn bikini meenemen? Wat is het minst beschamend, als 32 jarige na 1 km (laten we eerlijk zijn, na 500m), met een tomaatkop hijgend en puffend proberen om de 50jarige CEO en ex-marinier bij te houden of in bikini voor uw (overwegend mannelijke) collegas verschijnen? Ik denk dat ik de typisch Europese houding ga aannemen: lekker aan t ontbijt blijven plakken en niet meegaan. Neh.

2 opmerkingen:

Jooowan zei

En, wat is het dan uiteindelijk geworden Siri ? :-D

MSCJ zei

haha, ik had sjanse, het zwembad was dicht wegens "renovatiewerken" ;o)