zondag 4 maart 2012

First Fieldtrip

En terwijl haar kleine broer zijn gehoor terugkreeg, ging Caitlin op haar allereerste Fieldtrip met de klas.  Ze gingen ook naar het park voor een picknick, dus ik stopte een lekker lunchpakket in haar spiksplinternieuwe brooddoos (waarvan ze enkel de kaas en de kerstomaatjes opat, de boterhammen en het fruit bleven onaangeroerd). En weer eens was ik de enige mama die het anders had gedaan dan de "amerikaanse" mamas, want ik had dan wel aan alle voedselgroepen in de voedingsdriehoek gedacht, maar ik had geen lief -hangeschreven- kaartje met "Have a nice day" of "I love you kiddo" tussen de boterhammen verstopt… Het feit dat de juf het nodig vond om me dat s avonds te vertellen, wil toch zeggen dat het een serieuze indruk heeft nagelaten. Een beetje zoals op kamp gaan en als enige de hele week geen post krijgen. Maar serieus, voor een klasuitstap van 2 uur???? Het spookje heeft er zelf nog niks van gezegd, dus ik denk niet dat er blijvende trauma's zijn. Oef.

De juf was zo lief om fotos te nemen, en ze hebben zich duidelijk goed geamuseerd.



Al kwam die schelm Leon toch wel erg dicht bij het Spookje! De Carter (rechts) vond dat duidelijk ook.

Volgende maand gaan ze pottenbakken als klasuitstap…Ik heb dat ooit zelf geprobeerd, dus uit persoonlijke ervaring weet ik dat dat een HEEL SLECHT  idee is om dat met 3jarigen te doen. Wie bedenkt die dingen toch? Afin, plezier zullen ze in ieder geval wel hebben.

Geen opmerkingen: