dinsdag 3 juni 2008

Crea Bea en de mislukte pot

Ik geef het op, het pottenbakken. Na 5 lessen was dit het resultaat... De eerste (en enige) reactie van Marc was: "die zijn allemaal scheef". Ik had de ambitie om een grote slakom te maken en misschien ook wel een paar cache-pots voor op het terras (die grote, weet je wel, waar een struik in past). Maar dat was buiten mijn pottenbaktalent gerekend. Ik raak niet verder dan een scheef dipsaus potje. En aangezien ik van nature uit al geen geduldige ben, ga ik door naar het volgende project. Want zoals sommigen al weten, ik ben een echte crea bea. Met de meisjes hier hebben we alvast afgesproken dat we 1 zondagmiddag in de maand samen aan arts & crafts gaan doen (schilderen, knutselen, sieraden maken,... ideen genoeg). We spreken daar nu al bijna 6 maanden over, maar de eerste sessie moet nog worden geboekt. Tja, ik vrees dat onze creatieve zondagmiddagen hetzelfde lot zijn beschoren als onze powerwalk-dinsdagen. Dat is ook nog maar 3 keer gebeurd, de afgelopen 3 maanden. Alle andere dinsdagen zijn we gewoon gezellig op het terras blijven zitten - met een glaasje Chardonnay ;o)

Geen opmerkingen: