woensdag 11 december 2013

schoolfotos

Het was heel stil op de blog de afgelopen weken/maand… maar dat wil niet zeggen dat we hebben stilgezeten. Ik ga dus een poging doen om onze achterstand een beetje in te lopen. Iedere dag een blogje...eens kijken of dat zal lukken… ?

Mid oktober waren het klasfotos op school. Ik heb er ooit al over geschreven: schoolfotos (oftewel "school portrets" zoals het hier wordt genoemd), zijn in Texas big business en er altijd helemaal erover qua haarstyling, achtergrond, kledij en attributen. Ik heb nog nooit een portretfoto gekocht, met uitzondering van de laatste keer in de zomer. De kinderen waren aan het huilen toen ik ze bij de fotograaf ging afleveren. Mijn verwachtingen waren dus niet hoog gespannen.

Maar zie. Ongeloofelijk mooie plaatjes zijn het geworden.

Andere ouders vonden het maar niks, zo'n witte achtergrond, dus vanaf volgend jaar zijn we terug bij de geposeerde kitschfotos.


De hondjes mochten ook op de foto


en het zou Amerika niet zijn als er niet werd geposeerd. Gelukkig was het dit keer gewoon een zuil, en geen kruiwagen met blaren en pompoenen in...


Geen opmerkingen: