zaterdag 19 juli 2014

Let's go swimming in the water...

Na 4 weken zwemles op school, kunnen we met trots melden dat Jack nu ook zonder bandjes kan zwemmen. Niet zo elegant en zelfverzekerd als dolfijn Caitlin...Jack heeft meer weg van een zeehondje, vind ik.

De juf heeft alles gedaan om hem met zijn handen vooruit te leren zwemmen, maar hij weigert en wil alleen maar met de handen naast zijn zij zwemmen. Voor mij is het allang goed. Zolang hij zijn plan kan trekken en naar de kant geraakt, ben ik blij. De truukjes en behendigheid volgen wel. En ooit zal hij ook wel met zijn hoofd boven water zwemmen, ik herinner mij dat Caitlin ook zo zwom als ze 3 was.

De zwemjuf had een boontje voor Jack (en hij ook voor haar) en noemde hem "cutie". Tijdens de les vroeg ze ooit eens aan Jack of ze hem mee naar huis mocht nemen, waarop Jack heel kordaat "nee" zei. Zo rap of kijken zei Caitlin "je mag mij meenemen hoor, als je wil". We gaan daar nog onze handen mee volhebben, met het spookje.

We spenderen tegenwoordig veel tijd in het water, en hebben daarvan een filmpje gemaakt (met geluid - dus misschien iets stiller zetten indien je vanop het werk leest).




3 opmerkingen:

grandma zei

bravo Jack, bravo Caitlin, volgend jaar gaan we samen veeeeeeeeeeeeel zwemmen / maar me niet proberen te verdrinken /
miss you guys een trotse oma

Papsy zei

Schitterend filmpje met heerlijke muziek van Munjo Jerry

Papsy zei

Sorry, MunGo Jerry