woensdag 24 oktober 2012

Spookjes + Spookjes

Halloween is in aantocht. Volgende week woensdag mogen de kindjes verkleed naar school. Voor Caitlin ligt het al een maand vast wat ze wil zijn. Geen prinses, by the way! Er zit zelfs niks roze in haar kostuum. Jack… das een ander paar mouwen. Die weigert ook maar om naar een kostuum te kijken, laat staan aandoen. Misschien gaat Jack gewoon als Jack naar school volgende week.

In afwachting van de grote verkleeddag, hebben we alvast ons huis een beetje versierd. Niks overdadig zoals sommige buren, en ook niks griezelig. We zijn nog steeds in het stadium waar alles een beetje schattig mag zijn.
Een paar pompoenen dus. En neen, ik heb me er niet aan gewaagd om die te carven. Een uil. En een paar lieve spookjes. Samen met Jack geknutseld toen ie vorige week de hele week ziek thuis zat.

De kids hebben elk "hun" spookje herkend, en gingen voor een keer graag op de foto…  Ik kon niet kiezen welke op de blog mocht komen, dus ik plaats ze maar allemaal. De (groot)oma's en opa's zullen dat wel apprecieren, denk ik dan.

En neen, Caitlin heeft zich geen pijn gedaan. Ze vindt het momenteel wel cool om met 7 fluo plakkers op haar benen rond te lopen. 




Love love love deze fotos!

1 opmerking:

Ilse zei

Wat een superschattige foto's!