vrijdag 12 oktober 2012

Mommy & Me Time

Ik ben principieel tegen make-up en nagellak bij kindjes. Maar we moeten daar eerlijk in zijn…het spookje vindt het GEWELDIG om net als mama te mogen doen. Soms betrap ik haar erop dat ze in de badkamer met mijn nagellak flesjes speelt - al een geluk dat ze die niet open krijgt. Dus ik ben gezwicht en als ze heel flink is geweest durf ik haar al eens belonen met "purple nails". Het probleem is een beetje dat Jack dat hele kleurtjesgedoe ook wel interessant vindt, maar Marc heeft hierover een heel duidelijk veto gesteld.
Toen ik afgelopen weekend zelf naar het nagelsalon ging, heb ik het spookje voor de eerste keer meegenomen. Ze was een beetje onder de indruk van al die Vietnamese dametjes die ijverig voeten aan het schrobben waren. Maar ze ontdooide al snel: 
Trots op haar roze glitternagels.
Het blijkt ook niet zo abnormaal te zijn om met een 3jarige naar het nagelsalon te gaan voor een mani/pedi, want bij het binnenkomen kreeg ik prompt het "kindermenu" overhandigd.

Soms bedenk ik hoe groot Caitlin & Jack al worden, maar gelukkig zijn ze in veel opzichten nog echt kleine kindjes die het liefst van al samen met knuffelbeesten spelen...

…onnozel doen:

…en er een rommeltje van maken als ze zelf proberen een boterham te smeren. Chocoladekorrels overal...

En om af te sluiten nog een van mijn favoriete Jack fotos: Jack die boos kijkt. Hij is soms echt een koppig ventje.
Maar zelfs als hij boos ik, vind ik het nog altijd het schattigste mannetje ooit.  
Valt het op dat groen zijn lievelingskleur is?

1 opmerking:

vega zei

Armoede troef hier in Congo , maar alle dames hebben wel perfect gelakte nagels , al dan niet met glitters , in alle kleuren van de regenboog ! Ook mijn dochter heeft een heel gamma flesjes die zorgen voor de juiste kleur bij de juiste outfit !
Geniet van dit "me-time" moment !