vrijdag 9 augustus 2013

Fieldtrip

Het was al een tijdje geleden dat ik nog eens met de bus reed. En wel al 20 jaar geleden dat ik nog eens op een schoolbus zat. Tot vorige week, want dan mocht ik mee op fieldtrip met Caitlin's klas. Ze hadden ouders nodig om de klasuitstap naar de mall te begeleiden. De 4jarigen mochten immers naar Build-a-Bear, een concept waar ieder kindje een slappe knuffel krijgt, waarin ze dan een hartje moeten stoppen om vervolgens de beer op te vullen en helemaal fluffy te maken. Heel leuk, zeker als je een kindje hebt dat zot is van iedere vorm van knuffels.

Caitlin was super trots dat haar mama ook eens meeging op klasuitstap. Ze bleef de hele tijd mijn hand vasthouden, precies alsof ze echt niet kon geloven dat ik erbij was. Ze wou op de bus ook enkel naast mij zitten. Binnen 5 jaar zal dat wellicht niet meer het geval zijn, dus ik vond het super!

Gespannen wachten tot de winkel opengaat
Joepie!

Helemaal blij met hun knuffels
 Daarna hoefde ze van mij niet terug naar school: we gingen samen lunchen en daarna met vriendje Carter en Jack naar het waterpark. Een dagje vakantie voor allemaal!


Jack neemt controle over het waterkanon
Niet te geloven hoe groot ze alletwee al zijn… en hoe goed ze kunnen samenspelen



Daarna naar huis en thuis nog een beetje zwemmen - kwestie van iedereen moe genoeg te krijgen - en een hapje eten. Dat zwemmen gaat trouwens goed. Caitlin kan nu ook al echt duiken en vind niks leuker dan naar de bodem te duiken om speelgoedjes van de bodem op te rapen. Haar hoofd is meer onder dan boven water.
1-2-3 JUMP!

Jack die een poging doet om boos te kijken - en niet snapt waarom ik iedere keer weer in de lach schiet
De perfecte dag dus. Maar vermoeiend! Ik had zo'n dagje "bonding" met de kids duidelijk onderschat.  Nog nooit was ik zo blij als het kleine volkje om 7u uitgeteld in bed lag.

Geen opmerkingen: