woensdag 11 januari 2012

De voordelen van thuiswerken...

Jack is vandaag een zielig hoopje ellende, heeft koorts en wil niet eten. Verkoudheid? Tandjes? Of misschien nog eens een oorontsteking? Ik had het kunnen weten, het was alweer van september geleden dat we bij de pediater op bezoek gingen.

Jack mag natuurlijk niet binnen op de creche en wil alleen maar tegen mama aanliggen. En die moet nu net een rapport buitenkrijgen. Gelukkig dat ik met 1 hand kan typen en dat Jack deze pose wel gezellig vindt. En ik eerlijk gezegd ook wel.



Zo zielig…ik heb er echt compassie mee.

En toch twijfel je altijd: wel of niet naar de dokter gaan? Want uiteindelijk is het verdict bijna altijd hetzelfde: "het zal er wel uitgroeien. En geef hem in afwachting nog een lepeltje ibuprofen".

Maar kijk, zo heb ik ook eens ge-experimenteerd met de mogelijkheden van photo-booth op onze computer. Ongeloofelijk wat dit machien allemaal kan. Nu nog een app uitvinden die diagnoses kan stellen.


Update: Ik ben dan toch maar naar de dokter gegaan en het verdict luidt als volgt: dubbele oorontsteking en virale infectie, dus nog maar eens een rondje antibiotica. En 4 dagen thuisblijven. Ocharme dat ventje. 

Geen opmerkingen: