donderdag 10 november 2011

Girls night out

Marc had tickets kunnen bemachtigen voor het uitverkochte concert van Taylor Swift! Je kent haar zeker, met een liedje over high heels en sneakers en de cheer captain en de bleachers. Tenminste, dat zijn toch altijd de kernwoorden die wij meezingen als het liedje op de radio is.


We keken er enorm naar uit. Zaterdagavond zouden we nog eens naar een concert gaan. Yay! Spijtig genoeg moest Marc op t onverwacht op zakenreis vertrekken zaterdag.... maar niet getreurd, Jacky wou wel graag meegaan en dus maakten we er een onverwachtse girls' night out van. Double Yay! 

Het was een hectische dag want we moesten van 2 tot 5 naar een verjaardagsfeestje, dan onmiddellijk handover doen aan de (nieuwe) babysit, dan snelsnel Jacky ophalen van een ander verjaardagsfeestje en dan het verkeer naar Houston trotseren om tijdig in de concertzaal (allez, het baseball terrein dat voor de gelegenheid omgebouwd was) aan te komen. Phew. 

Maar we waren op tijd! 
En hadden super goeie plaatsen (zittend - zo een hele avond rechtstaan heb ik nooit graag gedaan). 


En toen viel het ons op.... De gemiddelde leeftijd van de doorsnee concertganger was 8 jaar. Ok, er waren "oudjes" zoals wij, maar dat waren dan de mama's en papa's van die concertgangertjes. Echt, ik heb er daar zien rondlopen van de hoogte van Caitlin. Heel erg vreemd. 

Wellicht waren wij de enigen die die avond Chardonnay bestelden...


Maar we konden wel even hard meezingen als het tienermeisje naast mij (al was ze volgens mij een beetje beschaamd om naast mij te staan).

Taylor was super en we hebben enorm genoten om nog eens "zoals vroeger" te doen...
want nu besef ik des te meer dat de volgende keer dat ik naar een concert zal worden meegevraagd, dat zal zijn in mijn hoedanigheid van mama-taxi/bankcontact/muilezel.

Al blijf ik het wel vreemd vinden dat er zoveel kleine mensjes waren. Dat die al uberhaupt naar een concert mogen...? Ik was 17 toen ik voor de eerste keer naar een concert ging (Patriiiiiiiiiiiiick Bruel). En neen, ik schaam mij daar niet voor. Mocht  Patrick in Houston optreden dan ging ik er zeker nog eens naartoe.

Het zal misschien aan mijn concertkeuze liggen. Ik heb zo'n donkerblauw vermoeden dat Guns 'n Roses, die de avond ervoor optraden, niet met een verjongingsfenomeen te kampen heeft.

Bedankt voor de tickets, schatteke! Jammer dat je niet meekon...


Geen opmerkingen: