woensdag 24 september 2008

Nog even geduld

Nee, we zijn niet spoorloos verdwenen. Er is al lang niets meer verschenen op de blog, maar er wordt volop aan gewerkt. We zijn net terug van een weekje California (verslag volgt hopelijk deze week nog) en we moeten dus nog een beetje in ons dagdagelijkse ritme komen. Boodschappen doen (frigo was leeg), de was en strijk (ja, die hebben we hier ook) en werk inhalen van vorige week - want ondanks de blackberry is er toch heel wat e-mail die moet doorgeworsteld worden. En rekeningen betalen...want het concept van de bestendige opdracht bestaat hier niet, dus ik moet alle cheques (inderdaad!) nog tijdig op de bus doen en mijn boekhouding bijwerken.
Nog eventjes geduld dus ;o)

Nog een beetje babynieuws: morgen hebben we de 20weken echo. Cool! Hopelijk komen we dan ook te weten of het een Marcje of Siritje wordt.

1 opmerking:

Papsy zei

Wat een mooie blog toch.
Bovenaan mijn favorietenlijst staat hij.
En elke dag is dat de eerste website, die ik open
en met veel plezier bekijk.
En elke dag zeg ik tot mijzelf : ik zou daar toch wat meer moeten op reageren, zodat ze aan de overkant ook weten hoezeer al de nieuwtjes verslonden worden.
Allez, hiermee is het dan toch eens gebeurd...