maandag 21 september 2009

Blitzbezoek Belgie

We zijn ondertussen terug thuis na ons blitzbezoek aan Belgie vorig weekend.

Very close friends Annick & Frederik stapten op 12 september in het huwelijksbootje en dat was meteen een goed excuus om nog eens naar een leuk feestje te gaan en tegelijkertijd de familie een broodnodige Caitlin-fix te geven.

Het was heel leuk om family & friends terug te zien, maar 3 dagen waren natuurlijk te kort om het hele land rond te touren, dus mijn excuses dat we onze komst niet vooraf hebben aangekondigd en niet iedereen hebben kunnen zien.

Papa moest werken in DC, dus was het deze keer een weekendje onder meisjes. Caitlin heeft het (uiteraard) voortreffelijk gedaan, zowel in de lucht als op de vaste grond. Geen last van jetlag, dat was ook weer een meevaller. Ze had tijdens de nachtvlucht natuurlijk wel 6u heerlijk geslapen op mijn buik (en schouder en borst en schoot, want ze meet ondertussen al een goeie 70 cm). Ik daarentegen ben de hele vlucht moeten wakker blijven om ervoor te zorgen dat ze niet van de buik zou afrollen. In een niet zo comfortabele positie -stijf als een plank om het kind een ietwat "rechte" ondergrond te bieden- en trachten zo weinig mogelijk te bewegen om haar niet wakker te maken. Je kan al raden hoe boos ik werd toen de stewardess eerst ijswater op haar kaak morste bij het doorgeven van drankjes en daarna door de micro begon te kwetteren over het (overigens heel onsmakelijke) ontbijt. Zucht.

Het huwelijksfeest was een voltreffer, met een stralende bruid, een heel gelukkige bruidegom en een erg leuk feest.





En alle omas, opas, peters, meters, tantes, nonkels, nichtjes en andere familieleden waren heel blij om Caitlin te kunnen knuffelen en op haar te kunnen passen terwijl ik naar de kapper ging of met mijn girlfriends aan het kletsen was.

Een heel leuk weekend dus.

Caitlin met nichtje Maithe op de glijbaan (heerlijk zo'n "levende pop" die Maithe naar hartelust kon verkleden met tiaras en ander prinsessenspul).


Caitlin met nichtje Amelie (elkaars speelgoed en eten goed in de gaten houdend...)



De terugvlucht verliep zonder incidenten. Maar wel een stuk wakkerder...

"Ik wil ook in de boekjes kijken"


"Waar is mijn plastieken zeemeermin nu weer naartoe?"


"Wie zegt dat er in economy niet genoeg beenruimte is?"


By te way, we hadden maar 1 zetel...ik heb een groot deel van de terugvlucht in een hoekje op de grond doorgebracht. Zoals het een echte muilezel betaamt.

1 opmerking:

ann eric louis en amélie zei

Siri, ik heb bewondering voor u! Hopelijk intussen een beetje gerecupereerd.